HuntingNut
HuntingNut
   Login or Register
HomeCommunity ForumsPhoto AlbumsRegister
     
 

User Info

Welcome Anonymous


Membership:
Latest: shavuh
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 12766

People Online:
Members: 0
Visitors: 100
BOT: 1
Total: 101
Who Is Where:
 Visitors:
01: Forums
02: Forums
03: Photo Albums
04: Forums
05: Forums
06: Home
07: Photo Albums
08: Forums
09: News
10: Forums
11: Forums
12: Forums
13: Forums
14: News
15: Forums
16: Home
17: Forums
18: Forums
19: Home
20: Forums
21: Forums
22: Forums
23: Forums
24: Home
25: Forums
26: Forums
27: News
28: Forums
29: Your Account
30: Forums
31: Your Account
32: Your Account
33: Your Account
34: Your Account
35: Forums
36: Forums
37: Forums
38: Home
39: Forums
40: Forums
41: Forums
42: Forums
43: Forums
44: Forums
45: Home
46: Your Account
47: Forums
48: Forums
49: Forums
50: Your Account
51: Home
52: Home
53: Forums
54: Forums
55: Photo Albums
56: Forums
57: Forums
58: Home
59: News
60: Forums
61: Forums
62: Your Account
63: Forums
64: Forums
65: Forums
66: Home
67: Home
68: Home
69: Home
70: Forums
71: Home
72: Forums
73: Home
74: Forums
75: Forums
76: Home
77: Forums
78: Forums
79: Your Account
80: Forums
81: Forums
82: Forums
83: Forums
84: Forums
85: Forums
86: Forums
87: Forums
88: Home
89: Forums
90: Forums
91: Forums
92: Forums
93: Home
94: News
95: News
96: Forums
97: Forums
98: Photo Albums
99: Forums
100: Forums
  BOT:
01: Your Account

Staff Online:

No staff members are online!
 

Coppermine Stats
Photo Albums
 Albums: 306
 Pictures: 2389
  · Views: 599662
  · Votes: 1312
  · Comments: 86
 

Support our Advertisers

The Crap You Hear In Big Box Stores
Discussion that doesnt fit other Topics
Go to page Previous  1, 2
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page    Forum Index » General

View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vince
Super Member
Super Member


Joined: May 25, 2005
Posts: 14253
Location: Brisbane AUSTRALIA

PostPosted: Tue Oct 24, 2017 5:05 pm    Post subject: Re: The Crap You Hear In Big Box Stores Reply with quote

dhc4ever wrote:
And you said that with a straight face didnt you Paul.......
Hilarious

Haha Haha Haha Haha

_________________
Cheers, Vince Cheers

Illegitimi non carborundum
(Never let the bastards grind you down)

Live simply. Love generously. Care deeply. Speak kindly. Leave the rest to God.

"Nulla Si Fa Senza Volonta."
(Without Commitment, Nothing Gets Done)
Back to top
View user's profile AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
PaulS
Super Member
Super Member


Joined: Feb 18, 2006
Posts: 3868
Location: South-Eastern Washington - the State

PostPosted: Tue Oct 24, 2017 6:09 pm    Post subject: Re: The Crap You Hear In Big Box Stores Reply with quote

Well, I tried to but the image came into my head and I laughed out loud.
Keep your fingers away from that lever, It will bust your hand and arm at 600 rounds per minute! Smile

_________________
Paul
__________________
Speer, Lyman, Hodgdon, Sierra, and Hornady = reliable loading data
So and So's pages on the internet = NOT reliable loading data
Always check data against manuals
NEVER exceed maximum listed loads
Back to top
View user's profile Send e-mail
Vince
Super Member
Super Member


Joined: May 25, 2005
Posts: 14253
Location: Brisbane AUSTRALIA

PostPosted: Wed Oct 25, 2017 4:33 pm    Post subject: Re: The Crap You Hear In Big Box Stores Reply with quote

Haha Haha Haha

_________________
Cheers, Vince Cheers

Illegitimi non carborundum
(Never let the bastards grind you down)

Live simply. Love generously. Care deeply. Speak kindly. Leave the rest to God.

"Nulla Si Fa Senza Volonta."
(Without Commitment, Nothing Gets Done)
Back to top
View user's profile AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
chambered221
Super Member
Super Member


Joined: Aug 17, 2007
Posts: 3455
Location: Lost for good !!!

PostPosted: Fri Nov 10, 2017 7:57 am    Post subject: Re: The Crap You Hear In Big Box Stores Reply with quote

wtf Ever notice how many times these situations start with "my buddy/mate said"

_________________
Ask as many people needed, sooner or later your question will be answered the way you want it answered !!!

A free people ought not only to be armed and disciplined, but they should have sufficient arms and ammunition to maintain a status of independence from any who might attempt to abuse them, which would include their own government.
~George Washington
Back to top
View user's profile Photo Gallery
Vince
Super Member
Super Member


Joined: May 25, 2005
Posts: 14253
Location: Brisbane AUSTRALIA

PostPosted: Fri Nov 10, 2017 3:35 pm    Post subject: Re: The Crap You Hear In Big Box Stores Reply with quote

chambered221 wrote:
:wtf: Ever notice how many times these situations start with "my buddy/mate said"

...or, “Hold my beer and watch this...”

_________________
Cheers, Vince Cheers

Illegitimi non carborundum
(Never let the bastards grind you down)

Live simply. Love generously. Care deeply. Speak kindly. Leave the rest to God.

"Nulla Si Fa Senza Volonta."
(Without Commitment, Nothing Gets Done)
Back to top
View user's profile AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
Bushmaster
Super Member
Super Member


Joined: Jun 12, 2005
Posts: 10800
Location: Ava, Missouri

PostPosted: Fri Nov 10, 2017 8:51 pm    Post subject: Re: The Crap You Hear In Big Box Stores Reply with quote

I ain't lettin' Vince "hold my beer" What I'll be watchin' is him drinkin' "my beer"...

_________________
I have one nerve left and yer standin' on it...

DEMOCRACY Two wolves and one sheep voting on what to have for lunch...
LIBERTY A well armed sheep contesting the outcome of the vote...
Back to top
View user's profile
English Mike
Super Member
Super Member


Joined: Jan 08, 2007
Posts: 1456
Location: Whitehaven, Cumbria, UK

PostPosted: Fri Nov 10, 2017 9:53 pm    Post subject: Re: The Crap You Hear In Big Box Stores Reply with quote

Bushmaster wrote:
I ain't lettin' Vince "hold my beer" What I'll be watchin' is him drinkin' "my beer"...

[Vince]
"Beer?
What beer?
I don't recall you handing me a beer..."
[/Vince] Very Happy
Back to top
View user's profile
Vince
Super Member
Super Member


Joined: May 25, 2005
Posts: 14253
Location: Brisbane AUSTRALIA

PostPosted: Sat Nov 11, 2017 5:48 am    Post subject: Re: The Crap You Hear In Big Box Stores Reply with quote

The cooler is beside Suz...she's the Guardian of the Cooler...help yourself mate.

_________________
Cheers, Vince Cheers

Illegitimi non carborundum
(Never let the bastards grind you down)

Live simply. Love generously. Care deeply. Speak kindly. Leave the rest to God.

"Nulla Si Fa Senza Volonta."
(Without Commitment, Nothing Gets Done)
Back to top
View user's profile AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
Aloysius
Super Member
Super Member


Joined: Nov 03, 2009
Posts: 2216
Location: B., Belgium

PostPosted: Sat Nov 11, 2017 9:32 am    Post subject: Re: The Crap You Hear In Big Box Stores Reply with quote

where is that cooler? Or where is Suz?
We can look out for another cooler or drink things that don't need to be cool, but how about Suz?
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page    Forum Index » General
Page 2 of 2
All times are GMT - 7 Hours
Go to page Previous  1, 2



Jump to:  


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Advertisements
 


Valid CSS! Valid HTML 4.01!
Click to check if this page is realy HTML 4.01 compliant for speed :)

All logos and trademarks in this site are property of HuntingNut.com.
The comments are property of their posters, all the rest © 2011 by HuntingNut.com
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy

.: Upgraded to DragonFly 9.2 by Dizfunkshunal :.